Heltidstjänst, året om
Vill du vara en del av ett familjärt team på en unik destination i Norrbotten? Arctic Bath söker en slipad innesäljare och receptionist. Detta är en ny heltidstjänst året om, med start enligt överenskommelse.
Om oss
Arctic Bath är ett flytande hotell på Luleälven i Harads. Vi erbjuder våra gäster en exklusiv upplevelse med fokus på välmående, design och gastronomi. Här får du möjlighet att arbeta i en kreativ och naturnära miljö tillsammans med engagerade kollegor.
Om tjänsten
Du blir länken mellan vår externa bokningsavdelning och receptionen, personalen på plats. Din huvudsakliga arbetsplats är i Harads, men vissa dagar kan det finnas möjlighet att arbeta på distans. Arbetstiderna varierar och schemaläggs både vardagar, kvällar, helger och röda dagar.
Dina arbetsuppgifter
- Ta emot bokningar via telefon, e-post och vårt bokningssystem
- Ge gäster information om vårt hotell, aktiviteter och menyer
- Hjälpa till vid in- och utcheckning
- Administrativa uppgifter kopplade till bokningar och fakturering
- Vara behjälplig med receptionens dagliga arbete samt vid viss servering i restaurangen
Vi söker dig som
- Talar och skriver engelska flytande (svenska är meriterande)
- Har erfarenhet av hotell, kundservice eller försäljning
- Är noggrann, serviceinriktad och flexibel
- Har lätt för att samarbeta och gillar utmaningar
- Trivs med varierande arbetsuppgifter och att möta gäster
Vi erbjuder
- Heltidstjänst året om i bokningen inklusive deltid inom receptionen
- Viss möjlighet att arbeta på distans, men främst på plats
- Personalboende vid behov
- En unik arbetsmiljö med fantastisk natur och inspirerande kollegor
Ansökan
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till work@arcticbath.se. Vi ser fram emot att höra från dig!