Hoppa till navigering Hoppa till innehåll

Innesäljare & Receptionist

Anslut dig till vårt boknings- och receptionsteam och skapa exceptionella gästupplevelser från första kontakt till utcheckning.

Heltidstjänst, året om

Vill du vara en del av ett familjärt team på en unik destination i Norrbotten? Arctic Bath söker en slipad innesäljare och receptionist. Detta är en ny heltidstjänst året om, med start enligt överenskommelse.

Om oss

Arctic Bath är ett flytande hotell på Luleälven i Harads. Vi erbjuder våra gäster en exklusiv upplevelse med fokus på välmående, design och gastronomi. Här får du möjlighet att arbeta i en kreativ och naturnära miljö tillsammans med engagerade kollegor.

Om tjänsten

Du blir länken mellan vår externa bokningsavdelning och receptionen, personalen på plats. Din huvudsakliga arbetsplats är i Harads, men vissa dagar kan det finnas möjlighet att arbeta på distans. Arbetstiderna varierar och schemaläggs både vardagar, kvällar, helger och röda dagar.

 

Dina arbetsuppgifter

  • Ta emot bokningar via telefon, e-post och vårt bokningssystem
  • Ge gäster information om vårt hotell, aktiviteter och menyer
  • Hjälpa till vid in- och utcheckning
  • Administrativa uppgifter kopplade till bokningar och fakturering
  • Vara behjälplig med receptionens dagliga arbete samt vid viss servering i restaurangen

Vi söker dig som

  • Talar och skriver engelska flytande (svenska är meriterande)
  • Har erfarenhet av hotell, kundservice eller försäljning
  • Är noggrann, serviceinriktad och flexibel
  • Har lätt för att samarbeta och gillar utmaningar
  • Trivs med varierande arbetsuppgifter och att möta gäster

Vi erbjuder

  • Heltidstjänst året om i bokningen inklusive deltid inom receptionen
  • Viss möjlighet att arbeta på distans, men främst på plats
  • Personalboende vid behov
  • En unik arbetsmiljö med fantastisk natur och inspirerande kollegor

Ansökan

Skicka din ansökan med CV och personligt brev till work@arcticbath.se. Vi ser fram emot att höra från dig!